تشریح روند برگزاری جشنواره علامه حلی (ره) برای مدیران مدارس استان مازندران

در چهل و چهارمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان مازندران، روند برگزاری دومین جشنواره علامه حلی (ره) استان مازندران برای، مدیران مدارس تشریح شد.

دبیر دومین جشنواره علامه حلی (ره) استان مازندران در این جلسه بیان داشت: هدف کادر پژوهشی حوزه های علمیه استان مازندران ارتقاء سطح پژوهشی استان است. و تصمیم دارد که از فرصت جشنواره علامه حلی (ره) به این هدف نزدیکتر شود.
حجت الاسلام محمد صادق فاضل، پس از تشریح روند ارزیابی آثار در جشنواره علامه حلی (ره) گفت: دبیرخانه دومین جشنواره علامه حلی (ره) استان مازندران، بنا دارد که ارزیابی اجمالی آثار را بر عهده مدارس بگذارد.
وی افزود: بزرگتری فایده واگذاری ارزیابی اجمالی به مدارس این است که دبیرخانه جشنواره از هر مدرسه علمیه، در یک کارگاه آموزشی، ساختار مقاله و شیوه ارزیابی اثر پژوهشی را به یک نفر از هر مدرسه علمیه آموزش می دهد. این امر سبب می شود تا هر مدرسه یک استاد پژوهش داشته باشد که ملجأ مشکلات پژوهشی طلاب گردد. و این بزرگترین فایده واگذاری ارزیابی اجمالی به مدارس است.
در پایان، دبیر جشنواره علامه حلی (ره) استان مازندران از مدیران مدارس علمیه استان درخواست کرد تا هر چه سریعتر یک نفر از مدرسه را به عنوان رابط پژوهشی به معاونت پژوهش استان معرفی کنند و همچنین فضای مدرسه را برای حضور دبیر جشنواره در مدرسه شان مهیا گردانند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x