پژوهش لازمه حیات طلبه است

حجت الاسلام محمد صادق فاضل در نشست هم اندیشی ” آسیب شناسی فعالیت های پژوهشی” در مرکز تخصصی نور الزهراء (س) ساری گفت: پژوهش لازمه حیات طلبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران نشست هم اندیشی ” آسیب شناسی فعالیت های پژوهشی”در مرکز تخصصی نور الزهراء ( سلام الله علیها) ساری برگزار گردید.

، حجت الاسلام محمد صادق فاضل رئیس پژوهشکده فقهی حوزه علمیه بابل، در این نشست پژوهش را لازمه حیات طلبه دانست و افزود: پژوهش شامل مراحل مختلفی است که مقاله نویسی یکی از بخش ها ی آن می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: برگزاری مسابقات خاطره نویسی، جلسات سخنرانی با موضوع نقش علم، بیان سخنان رهبری در ارتباط با اهمیت و ضرورت پژوهش و آموزش پژوهش به زبان ساده و روان به طلاب از جمله راهکار های جذب طلاب به پژوهش می باشد.

رئیس پژوهشکده فقهی حوزه علمیه بابل تصریح کرد: شناسایی طلابی که روحیه پژوهش و تحقیق دارند، سرمایه گذاری بر آنها و سوق دادن طلاب به سمت همایش ها از جمله راههای است که می تواند در تربیت پژوهشگر موفق موثر واقع گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتخاب موضوع مقالات و تحقیقات مختلف در یک محور از جمله نکته های حائز اهمیت در پژوهشگری است که می تواند در موفقیت محقق تاثیر گذار باشد.


برچسب ها :

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x