برگزاری چهارمین دوره مهارت افزایی اساتید ارزیاب پژوهشی

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم اردشیری طی گفتگوئی بیان کرد: این معاونت در سال های اخیر دوره هایی مانند مهارت افزایی و ضمن خدمت برای معاونین پژوهش، روش تحقیق، جستجوی منابع اطلاعاتی و مهارت نرم افزاری برای اساتید راهنما ومهارت افزایی برای ارزیابان را برگزار کرده است؛ اما هنوز خلاء هایی وجود دارد که قطعا برگزاری این دوره ها می تواند گام موثری در جهت مهارت افزائی پژوهشگران باشد.
وی افزود: اساتید ارزیاب مدارس علمیه خواهران در جهت ارزیابی آثار طلاب، در کنار دانش هایی که دارند، لازم است مهارت هایی را کسب نمایند، لذا در این راستا درصدد ارتقاء مهارتی و به روز شدن نیروهای متخصص اساتید پژوهش در حوزه علمیه خواهران مازندران هستیم.
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: دوره مهارت افزایی اساتید ارزیاب پژوهشی با هدف ارتقاء توان ارزیابان پژوهشی و استفاده از ارزیابان بیشتر در جشنواره ها و همایش ها، پرورش نیروهای متخصص جهت ارزیابی آثار پژوهشی طلاب، تقویت بنیه پژوهشی شرکت کنندگان، خودکفا سازی حوزه خواهران از اساتید برادر در امر پژوهش برگزار شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره که ۴۰ نفر از ارزیابان جشنواره های حوزوی، معاونین پژوهش و اساتید روش تحقیق مدارس علمیه خواهران مازندران شرکت کردند؛ حجت الاسلام محمدصادق فاضل، کارشناس پژوهش و استاد روش تحقیق حوزه های علمیه، مهارت های طرح‌نامه نویسی تحقیق ویژه مقاله را به صورت تئوری و عملی آموزش دادند.
دوره مهارت افزایی اساتید ارزیاب پژوهشی با موضوع طرح‌نامه نویسی تحقیق (ویژه مقاله)» حوزه علمیه خواهران مازندران به مدت یک روز با حضور ۴۰ نفر از ارزیابان در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بابل برگزار شد.

لینک منبع: http://kowsarnews.ir/news/view/73268


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x