برگزاری سومین نشست کارشناسی، تحلیل و بررسی طرح اشراب پژوهش در نظام آموزش

.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست کارشناسی، تحلیل و بررسی طرح اشراب پژوهش در نظام آموزش حوزه‌های علمیه خواهران متناسب با مهارت‌افزایی پژوهشی طلاب سطح ۲ و راهکارهای ارتقائی آن، در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از سوی اداره پژوهش های طلاب سطح ۲ برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمدصادق فاضل، کارشناس ترویج پژوهش در سطوح عالیه معاونت پژوهش حوزه های علمیه، ضمن بر شمردن امتیازات این طرح از جمله پژوهشی کردن برخی از دروس، آموزش مراحل مهارت‌های پژوهشی به صورت گام به گام و همین طور ریل‌گذاری انجام پژوهش برای اساتید و طلاب علاقه‌مند، پژوهش و چرایی این موضوع را در این مقطع تحصیلی مورد بررسی قرار داده و در ادامه به آسیب شناسی طرح اشراب پژوهش در نظام آموزشی پرداخت.

وی در بیان آسیب‌های این طرح، اظهار داشت: توجیه نبودن مدیران مدارس به ضرورت اجرای طرح، نداشتن مهارت کافی اساتید جهت اجرای صحیح، عدم بودجه کافی جهت بهتر برگزار شدن طرح، کم بودن واحد درسی که نیم واحد بوده است و ناهماهنگی بین آموزش و پژوهش از آسیب‌های این طرح است.

در پایان نشست نیز راهکارهایی  برای رفع آسیب های طرح اشراب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این نشست با حضور خانم ها جمشیدی و کنعانی رئیس و کارشناس اداره پژوهش های سطح ۲ و آقای علیزاده‌آقکند، کارشناس اداره توسعه و تأمین منابع پژوهشی برگزار شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x